Announcement

Collapse
No announcement yet.

Low-Key Siggy Shop

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Loki PMS
    replied
    H2O Please Faith I'd love to but unfortunately I cant right now. .. I have no internet and no service where I live and I have no idea when I will have internet

    Leave a comment:


  • H2O Please Faith
    replied
    damn might have to hit you up for one of these owo

    Leave a comment:


  • Loki PMS
    replied
    Originally posted by H2O Sarathryn View Post
    If you're still doing sigs, I would like to check in for one. Gotta read back through the thread on what all you want submitted for requests, but just putting it out there for now.
    I'm still doing sigs! Whenever you decide on something for your sig (like a favorite character of an anime/cartoon/game/etc, favorite color(s), what you want it to say, etc) just @ me! you can always check out my DeviantArt gallery too to see what I've done for others

    Leave a comment:


  • H2O Sarathryn
    replied
    If you're still doing sigs, I would like to check in for one. Gotta read back through the thread on what all you want submitted for requests, but just putting it out there for now.

    Leave a comment:


  • Loki PMS
    replied
    No problem! I'm glad you like it!

    Leave a comment:


  • Viper PMS
    replied
    Thank you!!! The sig is AWESOME!!!!

    Leave a comment:


  • Loki PMS
    replied
    TrashPanda PMS I finished the remake of your siggy! If you'd like another let me know!

    Link: https://images-wixmp-ed30a86b8c4ca88...9f7ae28187.png

    Leave a comment:


  • Loki PMS
    replied
    Originally posted by H2O Insane View Post
    I feel like a noob I can't figure out where the edit sig is at?
    I'm so sorry I just saw this!! follow these steps: Go to your profile > Edit Settings > Account. Once in account the edit signature option will be like mid-page. Then follow this picture guide:


    If you need further help let me know

    Leave a comment:


  • H2O Insane
    replied
    I feel like a noob I can't figure out where the edit sig is at?

    Leave a comment:


  • H2O Insane
    replied
    Originally posted by Loki PMS View Post
    Siggy dump! Again I'm sorry it took ages...I swear I aged like 50 years making these lmao. But I've got the finishing touches on them and they're uploaded to a new deviantart I've made for my stuffs, in other words, they're all ready to use! If anyone would like me to give it another go, just let me know!

    PMS Rebellion
    I hope you like this one! It took me some time to find a good picture of Spike where he isn't smoking... Sad really it seems to be a signature thing for his character and he looked pretty cool in those pictures lol.

    1st Attempt:

    Link: https://orig00.deviantart.net/d127/f...ms-dcmqdq6.png

    H2O iNFiNiTYx I REALLY hope you meant Sasuke from Naruto otherwise that's a little awkward :X ... I hope you like your Gohan one too though! It is definitely one of the best I've ever done IMHO lol

    1st Attempt:

    Link: https://orig00.deviantart.net/3c4c/f...ms-dcmqeb2.png

    2nd Attempt:

    Link: https://orig00.deviantart.net/8a09/f...ms-dcmqdxm.png

    Insane I had a *bit* of trouble finding a good picture of any of the Carmine brothers to work with... Buuuut I do hope you'll like the one I've come up with. It is simple but I personally still like it. Or maybe that's all the nights I spent scouring for a viable picture....? I don't know, you tell me lol :P

    1st Attempt:

    Link: https://orig00.deviantart.net/4f3a/f...ms-dcmqefe.png
    awesome I like it

    Leave a comment:


  • Loki PMS
    replied
    Originally posted by PMS Rebellion View Post

    OMG! Thank you sooo much Loki! <3
    Np M'lady!

    Leave a comment:


  • PMS Rebellion
    replied
    Originally posted by Loki PMS View Post
    PMS Rebellion I got you! When you go to edit your signature click the insert image icon, not the attachment icon, then do the following in this picture. If you wanna have it in the center of your siggy area just check center alinement.

    549dc3fd2f45a7dc5240d8d70c7c11d2.png
    OMG! Thank you sooo much Loki! <3

    Leave a comment:


  • H2O iNFiNiTYx
    replied
    Wish it’d show up like back in the day where you can see it I only see it if I’m logged out I almost wanna have others rock my awesome sigs you made so I can see them all the time haha. Never mind I figured out why lol
    Last edited by H2O iNFiNiTYx; 09-23-2018, 08:51 PM.

    Leave a comment:


  • H2O iNFiNiTYx
    replied
    Your awesome thank you I love them!!
    Last edited by H2O iNFiNiTYx; 09-23-2018, 08:45 PM.

    Leave a comment:


  • Loki PMS
    replied
    Also, PMS Rebellion I'm glad you like it!! <3 <3

    Leave a comment:

Working...
X