Announcement

Collapse
No announcement yet.

[GAME] The person with the last post wins!!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Re: [GAME] The person with the last post wins!!!!

    I hear you Dink. My first Saturday off in a long time and I get woken up by a million phone calls. Why don't these people call me during the week. ugh.

    Comment


    • Re: [GAME] The person with the last post wins!!!!

      quinn I would gladly take your job if I could

      I would like to say I love this clan and everyone in it
      lil bros:zoombunnie

      Comment


      • Re: [GAME] The person with the last post wins!!!!

        finally got my hat Pic coming laterrr


        Clan parents: PMS Cougar& Freemann H2O
        Love my Sisters: PanicMoon | Skittles|AgentCoke|Star
        Much Love to my H2O: H2O Sparda! ♥

        Comment


        • Re: [GAME] The person with the last post wins!!!!

          Originally posted by PMS Eternityx View Post
          finally got my hat Pic coming laterrr
          Nice

          Big Bro: Dink H2O (clown)

          Comment


          • Re: [GAME] The person with the last post wins!!!!

            I'm feelin' like Tonto,
            Ridin' a Pinto,
            Tryin' to chase the Lone Ranger down.
            I'm a little unravelled,
            But I'm still in the saddle,
            Cryin' your name out to the crowds,
            Hey yaw, Hey yaw!

            Why don't you meet me,
            Back at the tepee?
            We'll lay down by the camp fire.
            There, in the dark night,
            We'll smoke the peace pipe,
            Forget about who's wrong or right.
            Hey yaw, Hey yaw!

            Yeah, it was a big showdown,
            Oh yeah, we stood our ground.
            Shot out the lights:
            It got a little crazy.
            I don't wanna see us go,
            The way of the buffalo:
            Don't wanna have another wild west show.
            Hey yaw, Hey yaw!

            Only forgiveness,
            Will finally end this.
            There won't be a witness if we both fall.
            There's never a hero,
            In a battle of egos.
            There's never a winner of the quick draw.
            Hey yaw, Hey yaw!

            Yeah, it was a big showdown,
            Oh yeah, we stood our ground.
            Shot out the lights:
            It got a little crazy.
            Don't wanna see us go,
            The way of the buffalo:
            Don't wanna have another wild west show.
            Hey yaw, Hey yaw!

            Hey yaw, Hey yaw!

            It's like a ghost town,
            Without you around.
            Why can't we just forget it,
            Ride off in the sunset?

            It was a big showdown,
            Oh yeah, we stood our ground.
            Shot out the lights:
            It got a little crazy.
            I don't wanna see us go,
            The way of the buffalo:
            Don't wanna have another wild west show.
            Hey yaw, Hey yaw!

            I'm feelin' like Tonto,
            Ridin' a Pinto,
            Tryin' to chase the Lone Ranger down.

            lol I read this and though master cheif
            Last edited by H2O Roxas; 10-29-2011, 04:40 PM.

            I would like to say I love this clan and everyone in it
            lil bros:zoombunnie

            Comment


            • Re: [GAME] The person with the last post wins!!!!

              :mvdj: :mvguitar: :mvboogie:

              Comment


              • Re: [GAME] The person with the last post wins!!!!

                :mvboogie: :mvcelebration: :mvclap: :mvgiggle:

                :mvpmsh2o:

                :mvreallyhappy:

                Much Love :mvlove: To My Big Sister's PMS Sticktacular and PMS Salome

                Comment


                • Re: [GAME] The person with the last post wins!!!!

                  :mvclap: :mvguitar: :mvdj: :mvboogie: :mvboogie:

                  Comment


                  • Re: [GAME] The person with the last post wins!!!!

                    Originally posted by PMS Royal View Post
                    :mvboogie: :mvcelebration: :mvclap: :mvgiggle:

                    :mvpmsh2o:

                    :mvreallyhappy:
                    :mvlove:

                    Big Bro: Dink H2O (clown)

                    Comment


                    • Re: [GAME] The person with the last post wins!!!!

                      lol. I take it yall think its interesting

                      I would like to say I love this clan and everyone in it
                      lil bros:zoombunnie

                      Comment


                      • Re: [GAME] The person with the last post wins!!!!

                        Originally posted by H2O Obsidian View Post
                        Nice
                        i know right?!


                        Clan parents: PMS Cougar& Freemann H2O
                        Love my Sisters: PanicMoon | Skittles|AgentCoke|Star
                        Much Love to my H2O: H2O Sparda! ♥

                        Comment


                        • Re: [GAME] The person with the last post wins!!!!

                          so uh..i guess i win ;x

                          Comment


                          • Re: [GAME] The person with the last post wins!!!!

                            The top of the hat:

                            Under it (and my eyebrow) :3:


                            Clan parents: PMS Cougar& Freemann H2O
                            Love my Sisters: PanicMoon | Skittles|AgentCoke|Star
                            Much Love to my H2O: H2O Sparda! ♥

                            Comment


                            • Re: [GAME] The person with the last post wins!!!!

                              i NEED a hat like that nao xD

                              Comment


                              • Re: [GAME] The person with the last post wins!!!!

                                Nice Hat

                                Big Bro: Dink H2O (clown)

                                Comment

                                Working...
                                X