Announcement

Collapse
No announcement yet.

[GAME] The person with the last post wins!!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Re: [GAME] The person with the last post wins!!!!

    Originally posted by ObsidianShadows View Post
    Mayo i don't think we have even talked before this lol
    Nope, we sure haven't. 'Course, I have only been here since yesterday. lol

    (winner)

    Comment


    • Re: [GAME] The person with the last post wins!!!!

      Yeah I read her introduction and she seems cool.It's seems like it's mostly you posting to win

      Big Bro: Dink H2O (clown)

      Comment


      • Re: [GAME] The person with the last post wins!!!!

        obsidian we have to team up seeing as Tiffuhknee and mayo have what do you say ? and btw I win !!!!!


        Signature credit to Chaser :mvboogie:

        Comment


        • Re: [GAME] The person with the last post wins!!!!

          Hmm.Your offer intrigues me but I work better alone (besides they are just girls.lol jk)

          Big Bro: Dink H2O (clown)

          Comment


          • Re: [GAME] The person with the last post wins!!!!

            Just girls!? homie dont that fool
            Much love to H2O Villain. I miss you already <3 Be safe
            Big Sis <3 to AubieGirl. Little sis <3 to Fullcoll!:mvsuprisehug:

            Comment


            • Re: [GAME] The person with the last post wins!!!!

              Usually girls win arguements but since this one is based on stubborness,Your all in my world now.

              Big Bro: Dink H2O (clown)

              Comment


              • Re: [GAME] The person with the last post wins!!!!

                I dont think so dooood
                Much love to H2O Villain. I miss you already <3 Be safe
                Big Sis <3 to AubieGirl. Little sis <3 to Fullcoll!:mvsuprisehug:

                Comment


                • Re: [GAME] The person with the last post wins!!!!

                  Originally posted by ObsidianShadows View Post
                  Yeah I read her introduction and she seems cool.It's seems like it's mostly you posting to win
                  It doesn't really matter since (I guess) this forum doesn't +1 your post count. :P

                  (winner yet again)

                  Comment


                  • Re: [GAME] The person with the last post wins!!!!

                    This will probably go on until the thread is shut down or until we are they only 2 posting lol

                    Big Bro: Dink H2O (clown)

                    Comment


                    • Re: [GAME] The person with the last post wins!!!!

                      Wiiiiiiiiinnnnnnnnnn
                      Much love to H2O Villain. I miss you already <3 Be safe
                      Big Sis <3 to AubieGirl. Little sis <3 to Fullcoll!:mvsuprisehug:

                      Comment


                      • Re: [GAME] The person with the last post wins!!!!

                        Originally posted by PMS_Tiffuhknee View Post
                        Wiiiiiiiiinnnnnnnnnn
                        aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!

                        Comment


                        • Re: [GAME] The person with the last post wins!!!!

                          Victory is Mine!

                          Big Bro: Dink H2O (clown)

                          Comment


                          • Re: [GAME] The person with the last post wins!!!!

                            Denied!

                            Comment


                            • Re: [GAME] The person with the last post wins!!!!

                              Reversal!

                              Big Bro: Dink H2O (clown)

                              Comment


                              • Re: [GAME] The person with the last post wins!!!!

                                Skip!

                                Comment

                                Working...
                                X